FAQ

Co to jest SEO?

Hasło SEO, czyli Search Engine Optimization przyjęło się dzisiaj do opisu wszystkich działań służących poprawie pozycjonowania strony w wyszukiwarkach internetowych. Nie ma co ukrywać, że chodzi przede wszystkim o wyszukiwarkę Google i jej algorytmy, które nakazują robotom „windować” w górę pozycję witryn i portali internetowych wyróżniających się oryginalnymi, autorskimi treściami i umiejętnym doborem słów kluczowych.

Czasy sprzyjają zatem ludziom piszącym lub dobre pisanie lubiącym. Ale to tylko jedna strona medalu. Umiejętnie przygotowane treści działają po prostu jak rybackie sieci, lub – używając mniej odzwierzęcego porównania – sąsiedzki głuchy telefon, który kieruje zainteresowanych ku temu, co robisz.

Drugą stroną medalu jest jednak to, co wydarzy się z odbiorcą Twojej strony, kiedy już na nią trafi. Czy coś zatrzyma jego uwagę na dłużej? Pochłonie chwilkę, w czasie której być może pojawi się myśl, żeby napisać / zadzwonić / wziąć udział? Tutaj odpowiedź jest tylko jedna – i tkwi wyłącznie w sile wiarygodności Twojej opowieści. A nic nie zbuduje jej lepiej, niż słowa.

Czym zajmuje się agencja kreatywna?

To jedno ze słów, które staramy się trzymać na dystans. W zasadzie każda praca jest kreatywna, bo polega na wymyślaniu. Nie widzimy swojej wyższości nad krawcem lub krawcową, która szuka najlepszego kroju i materiału dla konkretnej osoby, czy księgowym lub księgową, która przeprowadza firmy po lodowych morzach zwariowanej polskiej rzeczywistości podatkowej.

Nasza praca polega na wspólnym kreowaniu wizji tego, jak chcesz zaprezentować światu swój projekt, z pomocą słów i wykorzystaniem rozmaitych środków przekazu. W dalszej kolejności także, a może przede wszystkim – na wdrażaniu tej wizji, przy bezustannym korygowaniu wcześniej przyjętego kursu. Dużo pytamy i dużo wymagamy, najbardziej od samych siebie. Czy to jest kreatywne? Można powiedzieć, że świat wypełnia kreatywność.

Pozycjonujemy się jako agencja promocyjna. Kreatywność zostawiamy tym, którzy z jakiś powodów potrzebują o niej głośno mówić 🙂 Nam wystarcza konkret.

Jak promować wydarzenie na Facebooku?

Nie sposób zostawić tutaj takiej odpowiedzi, która byłaby aktualna dłużej niż przez miesiąc. Media społecznościowe to prawdziwa gra w kotka i myszkę z bezustannie zmieniającymi się algorytmami, trendami i zwyczajnymi ludzkimi przyzwyczajeniami. Choćby dlatego warto zaufać tym, którzy grają w tę grę na co dzień!

Jedną z podstaw naszej pracy jest bezustanne śledzenie nowinek i weryfikowanie nowych kanałów docierania do odbiorców. Kiedyś w większym stopniu były to wydarzenia, dziś ogromnie wzrosła rola grup, spójnych i konsekwentnie używanych grafik, tagowań i oznaczeń udziału. Minimum budżetowe na płatną promocję to podstawa, ale nic nie zastąpi aktywnych działań „na zapleczu”. Takie całościowe spojrzenie planujemy, proponując współpracę przy Twoim projekcie.